Vattenskidor och frisör

Har inte haft tid att blogga förrän nu, hela dagen har vi varit och åkt vattenskidor (jag åkte ändå) det var jätte roligt.
Vart en dryg cykeltur hem sedan hahah. Lyckades ramla när vi skyndade oss in, det var blött på golvet och jag halkade och slog armbågen i en bänk som stod på sidan. Det gick ganska bra för mig att åka, jag åkte förra sommaren och det gick verkligen dåligt, förstod inte hur jag skulle göra för ingen förklarade tillräckligt bra. Åkte bara några meter innan jag föll. Men idag startade jag på bommen, den är ju superenkel. Sedan på en liten lina efter bommen, jätte enkelt. Fick hela tiden massor av vatten i ögonen, tillslut orkade jag inte få vatten i ögonen och släppte heheh.
Släppte de två första gångerna på den långa linan, och sedan gick det.

När jag kom hem åt jag lite mellanmål och gick sedan till frisören. Har klippt till håret lite och färgat utväxten+ lite i längderna. Det ser lite grått ut men det kommer fara ur när jag tvättar det. Är väldigt nöjd :) förutom med min lugg, den blev för kort.

Måste egentligen jobba på en No-uppsats om celler och annat skit (← förstår ingenting av sånt!) det bara snurrar i huvudet när jag börja tänka på det. Nu ska jag försöka skriva lite på det och sedan städa upp på rummet.



Btw, har ni märkt att man nästan aldrig måste skriva in två ord när man kommenterar längre? Det gillas ;)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela