Workout

Känner mig helt död i kroppen. Igår så tränade jag med skivan, men efter ca en halvtimme körde jag ner handen i golvet och bröt min allra längsta, finaste nagel. Tappade lusten att träna mera och stängde av hehe. Har träningsvärk i armarna idag men körde skivan idag igen och hela den här gången. Har apont i ryggen och min värk i armarna lär inte blivit mindre. Ouch ;)

Annars har dagen varit lugn och tråkig, har inte sminkat mig på några dagar så känner mig ful. Men imorrn ska jag fixa mig iordning och kanske dra iväg till en kompis.

Har gått runt och fotat allt möjligt de här senaste dagarna, får inte nog av min kamera :']

Canon Canon Canon...

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-08-10 22:31:03

okej du ska vara med mig du får inte välja nepp! DU ska vara med mig säg vi imårn! och du kommer vara snygg o jag ful och jag kommer bli dissad men de skiter jag i och sen så ska jag klippa mig ^^ men efter det!:) japp nu vet du vad du ska göra imårn;) vi är din assestent snäll^^

Postat av: h a i d i s -

Publicerad 2010-08-10 23:32:07

SV: jaa :D de är sjukt bra!

Postat av: A home far away

Publicerad 2010-08-11 06:19:55

Känner igen mig vill fota hela tiden:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela