Bokeh

Good morning people!
Vaknade runt nio idag igen, skolan börjar ju snart så måste vrida tillbaka dygnet. Utanför mitt fönster har jag ett träd och igår så lyste solen igenom löven så jag passade på att testa lite Bokeh för första gången. Det gick inte så bra men med lite övning så :D


Sådär blev den bästa bilden.


Och t.ex såhär kan man använda bokeh.

Försökte också fota Hjärte-bokeh, men bilden blev lite grå för man kunde se igenom pappret jag satte framför linsen.

Nu blir det frukost, fixa iordning mig och sedan ska jag och mamma fara iväg och fixa lite stuff ;)

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-08-12 17:40:41

haha hur tar man såna bilder? :O

Postat av: andrea

Publicerad 2010-08-12 18:54:46

sv:

ritade i gimp...? o.o

Postat av: andrea

Publicerad 2010-08-12 22:15:40

sv:

tänke väl vafan :O hahaha rita det där i gimp ba? :S

men hur knäpper man dom? :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela