Dåligt internet

Bloggade aldrig igår, var istället hos Andrea och fotograferade till skolan. Vi hade jättekul, fotade och var ute och sedan gick i in och bakade kladdkaka och såg på film. Mys :)

Just nu har jag 300 bloglovin inlägg att läsa, sedan ska jag se 2 avsnitt av The vampire diaries, 2 avsnitt av Bella&Tyra-show, 1 avsnitt Bones. Om klockan inte är för mycket då så ska jag kolla facebook också.

Idag for jag hem till pappa efter skolan, könt med lugn och ro. Det blev självklart Lost till en god middag.

Blir ett kort inlägg så jag somnar i tid ikväll ;)

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-24 11:50:29

nu kom jag innnnnnn :D:D:D:D

torsdags var asss mys!! D::D:D:D:D:D::D:D

göra om? (AAAAAAA)

vill va med dig snyggginnnngngngngngngnngngngn

lalalalalalaaaaa

pusssssssssssssssss<333333333333333333

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela