100415

Har suttit i någon timme och rensat, flyttat och ändrat bland mina brushes till gimp. Skönt att det är gjort, nu är det bara bilder kvar.
har fortfarande inte kikat igenom alla bloglovin, 47 kvar. Är det 100+ är det bara jobbigt att läsa igenom.

Det är redan Fredag :) äntligen slut på en tråkig, men solig vecka. Nu är det moln här, och det ser ut som om det ska regna snart.
Måste in till stan en snabbis efter middagen, mamma har ett presentkort hon måste köpa upp och jag har lite grejer att fixa. Nu har jag varit på stan tre dagar i rad hahah.

Nu ska jag måla naglarna och sedan blir det nog middag.

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2010-04-15 18:20:56

svar;haha inte jag heller. tror jag skrev fel sar till dig :P

Postat av: Savefors♥

Publicerad 2010-04-16 07:43:43

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela