NEW MOON

Hej!

Tess ringde imorse och undrade om jag ville följa med henne och Fanny på bio och se New moon. Självklart att jag ville det. Dem har ju sänkt åldersgränsen till 11 år!
Först hade jag och Linn tänkt fara men så kude vi ju inte för vi är ju båda under femton. Skickade ett sms så fort jag fick veta att de hade sänkt åldersgränsen men då var hon på väg till östersund så då tappade jag suget på en gång.

Men man bara måste se New moon så jag bestämde mig för att gå ändå. Men jag blev besviken! Och inte lite heller utan hela filmen var ju helt fel. Men själva filmen var ju bra om man inte har läst böckerna.

Kommentarer

Postat av: TERREH

Publicerad 2009-11-22 11:01:16

Hejhej!



Kikar in lite! Allt bra med dig idag? :)

Kramar Therése

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-22 12:04:24

Hej!

Har en fråga på min blogg ang. om man tror på något övernaturligt.

Gör du det? Och i sånt fall vad tror du på?

Svara gärna om du vill. Du behöver såklart inte, men det vore roligt att veta! :)

Kramar!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela