Andrea kicks ass!...

...Medans Nutt tittar på (:

Observera att det är mina vänner som sa att rubriken skulle vara så och Nutt ville ju så gärna vara med på ett hörn.

HEJHEJ JAG ÄR ANDREA OCH HAR TVÅ UNDERBARA VÄNNER BREDVID MIG!
och om ni inte börjar följa bloggen kanske jag kickar era assessss nästa gång :D
pusssssss ;*

HEJ, Nutt hääääääär :D
ja,,
vad ska jag börja med..
hej?
elr ngt.. xd
NU BÖRJAR VI:

HON SOM HAR BLOGGEN HETER MEJVA..
elr vi nämner inga "riktiga" namn xD

HEJDÅ =)


Okej...tack Andrea och "Nutt" mina smågalna vänner. Min dag hitils har varit ganska händelselös. For till skolan och sedan efteråt drog jag hem till Nutt med Andrea. Vi funderar på att baka något. Inte säkert än men vi, eller jag, var iallafall sugen på något gott. Andrea är också sugen.
Nu ska jag gå. Pöss på er ♥

Kommentarer

Postat av: ANDREA (L)

Publicerad 2009-11-12 20:57:32

hehe mys idag!

kladdkakann var MUMS :D

puss ;*

Postat av: JESSICA :D du vet veeem? (a)

Publicerad 2009-11-12 20:59:46

HAHA :D



dagen vart ju iaf bäääst! :D ily! <3



Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela