höstlista


hur ser du ut när du är nyvaken?
håret på sne och trötta ögon
 
vilken dag är det idag?
idag är det är onsdag och imorrn är det torsdag, värsta dagen på veckan.

vad ska du göra ikväll?
jag ska äta lite kvällsfika och kolla ikapp alla serier jag har missat de senaste veckorna. how I met your mother, the mentalist och the vampire diaries

säg två bra uttryck:
livet på en pinne och oh my god som jag inte säger så ofta men som jag tänker väldigt mycket mer.

vad blir du glad av att få höra att du är?
att jag är bäst haha fick höra det här om dagen och det fick mig att le.

vem saknar du?
just nu saknar jag inte någon men visst är det ensamt att vara ensam

vad är du bra på?
att skjuta upp allt det viktiga och bara göra sånt jag vill men som kanske inte borde prioriteras först.

vad vill du ha?
pengar pengar pengar. har fått för mig att lite shopping kommer ge mig tillräckligt med glädje för att klara den här hösten. har även funderat på att åka till huvudstaden med kompis, vore så kul! men då behöver man cash
 
vem är du kär i just nu?
alltså panda da panda har jag alltid en crush på, annars så vet jag inte.

vad var det första du snodde?
hm... har ett svagt minne att jag av misstag råkade få med mig en tandkräm ut från affären då jag var liten. jag hade fått välja ut den själv och ville så gärna bära den till kassan, dock så glömde jag helt bort att lägga upp den på bandet då vi kom dit haha. minns att jag mådde jättedåligt över det.

vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
ta tag i skolan!

vad bävar du inför?
skolan skolan skolan. ångest varje morgon. vi har bara lite för mycket just nu men förhoppningsvis blir det lite lugnare snart.

vad händer i helgen?
jag jobbar lördag och har planerat att träffa några kompisar, men vi får se.

vad ska du göra i höst?
försöka plugga lite bättre, träna som en jag vet inte vad och förhoppningsvis ska jag väl hinna med nått kul där emellan också.

hittade listan på http://twohundredeightynine.webblogg.se/

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela