Grymt träningspass idag!

Finns inget som gör en gladare än att ha tränat och kännt att yes så jäkla bra det gick. Ökade vikter på både biceps och ryggen (äntligen...). Imorrn blir det mage+ben, älskar att träna mage så jag längtar :)
 
Jag tänkte vara duktig idag och läsa en grej till svenskan (skulle ta ca 40 min räknade jag och Fanny ut haha) men glömde det i skåpet, tänkte sen att äsch det gör inget istället kan jag plugga till psykologiprovet men så ligger de grejerna också kvar på skolan... Vad är det med mig?
 
På torsdag ska vi göra Coopertestet på skolan, har inte så bra kondis alls just nu (eller någonsin) haha. Man vill ju gärna kuta allt man kan och sen bara fara hem och slänga sig i soffan eller något men vi har engelska efter det och sen nationellaprov i Franska... Man vill ju helst inte sitta där helt svettig och slut så det var inte helt igenomtänkt av skolan måste jag säga.
 

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela