Hipp hipp hurra

Gissa vem som fyller sjutton idag? Har haft en jättemysig födelsedag, det har dock varit dåligt väder. Jag och syrran gick ut på en liten promenad (trodde att luften skulle vara uppfriskande men det var fuktigt och varmt...) och efter det tränade jag bröst, axlar och triceps nere i källaren. Åt go'middag och öppnade presenter och sedan världens godaste chokladtårta/kaka som mamma hade bakat. Sååååååå goooood!!! Fick iallafall superfina grejer, ska visa bild på bland annat ett sängbord som var hur fint som helst. Bäst av allt var ändå att jag fick en...... IPHONE 5 iiiih. Superglad, dock får jag den inte förrän onsdag så går omkring och längtar hehe.
 
inte min bild

Kommentarer

Postat av: sofiaa vikman

Publicerad 2013-06-27 11:25:03

Gud vad kul :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela