Full rulle typ

Härlig start på sommarlov faktiskt! Har ännu inte fattat att det är sommarlov men på söndag lär jag ha lite obefogad måndagsångest ;) På onsdagkväll skulle jag träffa några kompisar med det blev lite knas så det slutade med bara jag, Adrian och Jocke. Vi hade kul iallafall, kika lite film och gick en sväng i skogen. Grymt mycket mygg i år! Huvva. Åkte inte hem förrän vid kvart i fyra. hehe. och det var en sååååå fin sol ute då! Funderar på att stanna uppe till tre någon natt och åka ut med kameran en sväng... Får se hur det blir med det. Skulle helst vilja ha lite dimma ute men det är ju som sagt svårt att planera haha.
 
På torsdag morgon masade jag mig upp vid tio (vilket är väldigt sent för mig vaknar alltid senast nio) och packade ihop lite grejer och tog mopeden till pappa. Väl där så gick vi på en långpromenad i solen, blev lagom svettig och slut. Mera sånt i sommar tack. Alltid roligt att gå+prata än att bara sitta+prata. Sedan blev det go´middag eftersom jag har haft skolavslutning (dagen innan) och sen åkte jag ner till Lungviksparken med några och kollade på Adam Tensta (såg typ bara hans ben eftersom nån tyckte det vore smart att smälla upp ett tält framför scenen...) och sedan Panda da panda. Har aldrig gillat pandas musik men oj oj oj är nog småförälskad nu för shit sån cool kille. Efter det drog vi till max och käka lite gott. Sofia var supersnäll och gav mig skjuts hem! Slapp gå upp för mördarbacken haha.
 
Idag packade jag mina saker igen och åkte tillbaka till mamma för att fika med mormor och morfar, blev som alltid övergödd och nu mår jag lite illa hehe. Nu ska jag städa mitt kaosiga rum och lite sånt typ.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela