Upptagen

Mina dagar den senaste veckan (veckorna? Är så dagsvill att jag knappt vet vad det är för månad haha) har typ bestått av jobb på dagen och kompisar på kvällen. Hinner typ inte med så mycket annat, idag är jag dock ledig men imorrn jobbar jag igen. Idag ska jag träna, har inte hunnit/haft ork att träna på veckor nu alltså. Så sjukt kraschad efter att ha jobbat. Sedan ska jag städa mitt rum och ikväll ska jag ut och springa en liten sväng. Känner att jag behöver röra mig lite :)
Nu ska jag bara blunda i tio minuter och ta det lungt innan jag kör igång.
Förra torsdagen var jag och pappa ute på en liten fotopromenad, blev faktiskt några bra bilder! Ska visa någon gång då jag har hunnit kolla igenom och redigera.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela