"Men jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig"

Brukar egentligen aldrig planera saker i tid utan oftast planerar man i sista sekund och antingen blir det av eller inte och sen är det inte mer med det. Men då man faktiskt har bestämt och planerat i tid och då det sedan inte blir av så blir jag så himla besviken. Skulle ju egentligen till Åselemarknaden men det sket sig, var så himla tagg på det. Jaha...
 
Får väl städa rummet istället då, behöver verkligen dammsuga och damma. Gör det nu och då men hinner ju bli dammig på typ tre dagar igen. Anywho, skulle egentligen skriva att jag verkligen inte är ett stort fan av Håkan Hellström men har fallit pladask för det kommer aldrig va över för mig. Otippat haha. Går i varje fall på repeat här just nu.
 

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela