Hårprodukter

Det var ganska längesedan jag orkade fixa med mitt hår, nu är det mest bara tvätta+föna som jag hinner och orkar. Ibland använder jag inte ens värmeskydd innan jag fönar, dåligt av mig. Just nu har jag en liten flaska med Macadamia natural oil som faktiskt är jättebra, dock är den ganska dyr så det svider lite i plånboken om man använder den ofta. Hittade något liknande på Bellbox som vore kul att testa. Den är på 100 ml och kostar bara 259 (dock har dom extrapris just nu) vilket inte är så fasligt om man tänker på mängden. Skulle vara kul att testa och se om den är bra, den har fått 4.6 av 5 i betyg så folk verkar gilla den.
Sedan finns det ju alltid den klassiska Moroccanoil, dock är den ju dyrare.
Nashi Argan Oil 100mlMoroccanoil Original Oil Treatment 100ml
 
Bellbox har dom massor av olika rootlifters/volymspray, det skulle jag faktiskt behöva. Mitt hår är väldigt tunt och ligger nästintill slickat på huvudet, skulle vara kul och testa lite nytt faktiskt. Får se om jag har lite pengar över då lönen kommer, kanske man unnar sig då :)

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2013-07-14 15:15:01

Nashi oljan rekommenderar jag! Skrev nyligen ett inlägg om 4 olika oljor på min blogg om du är intresserad :D Kram!

Postat av: angelica

Publicerad 2013-07-20 08:33:38

åh älskar oljan från nashi!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela