Called in sick

Vaknade och mådde så jävulska illa, bara att gå på toa och vända lite ut och in på magsäcken (hade liksom inte så mycket där ändå) och ringde sedan och sjukanmälde mig... Så tört då vi skulle ha styrka på idrotten. Har förövrigt en grotesk träningsvärk från igår, först hade vi styrka/kondis och jag höll nästan på svimma. Efter det körde jag glutes/hamstring/quads plus lite mage och yoga. Aj aj aj aj aj låter det då jag staplar omkring här.
 
Verkar som kreativiteten fick utlopp idag iallafall trots att jag inte har någon talang hahah... Blev till att skriva vidare på min text jag har hållit på med ett längre tag nu. Skrev ungefär en A4:a tills mina tankar trasslade ihop sig i varandra. Nu ska jag skriva lite mera :)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela