This is gonna be me

NU, nu ska jag greja det här med träningen. Precis när jag bestämde det blev jag dunderförkyld. Toppen. Tänkte träna ikväll men det är inte bra att träna när man är förkyld så får skippa det... Men snart! Beach 2013 här kommer jag typ. Plus att vi ska utomlands (yeaaaasssssssss ♥♥♥♥♥♥♥) och då är det skönt att inte behöva känna sig som en valross haha.
 
Det här ska bli jag, fast mera jag såklart. Och mera muskler. Men ni get the idea. Bästa träningsinspon!
Klicka på bilden för att komma till källa, vet dock inte om det är hon på bilden eller om det är någon som har tagit bilden bara.

Kommentarer

Postat av: llouiceolsson ' ♥

Publicerad 2013-02-25 12:26:48

hej, skulle bli jätteglad om du kunde kommenteraa mitt inlägg om kroppsfixeringar /ätstörningar, skulle bli superglad då. puss! http://llouiceolsson.blogg.se/2013/february/kroppsfixeringar.html#comment

Postat av: Emma Lannebrink

Publicerad 2013-02-27 12:15:13

Hej! Nu har jag bytt till nattstad istället för blogg.se
Besök mig numera på http://nattstad.se/adhdochfoto , kommer snart bli adhdochfoto.se igen!
Eftersom vi har gjort ett bloglovinbyte så meddelar jag det här.
kram

Svar: Hej, jag ändrar och byter till din nya blogg på bloglovin.
Josephine Norlander

Postat av: josse

Publicerad 2013-02-27 17:51:11

SÄLJES: Skaffa vårens snyggaste solglasögon redan nu.. Sprillans nya RAYBAN RB2140 Solglasögon säljes billigt, under halva priset!! ALDRIG ANVÄNDA RAYBANS... Se min blogg för bilder... Kommentera eller maila mig vid intresse :) Samma modell som den Kenza har.

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela