Myshörna

 
Att krypa ner i sängen med blodapelsin och några avsnitt av vänner är lyx för mig. Funderar på att göra det ikväll också. Först borde jag dock blada reklamen... Usch jag får ångest då jag tänker på att jag ska UT och GÅ i TVÅ timmar runt HELA (okej inte hela, men det låter mer dramatiskt) hörnett. Dock så vet jag att jag kommer ha kul senare för då blir det pizza och film med några kompisar. :) Är jätteduktig idag och struntar i allt som heter godis och socker hehe, inte ens mörkchoklad!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-02-07 17:28:47

Fin blogg! :)

Postat av: julia

Publicerad 2013-02-09 16:39:22

Så fin blogg

Postat av: Thea

Publicerad 2013-02-21 00:04:14

Så himla mysigt med något (nyttigt)gott och vänner. Bäst!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela