En liten lista

10 FAVORITER
Färg: vitt och naturfärger
Mat: Thaimatsälskare här. Och Subway macka såklart.
Band: Vet ej, lyssnar på så himla mycket musik.
Film: The notebook, Benjamin Buttons otroliga liv, Harry Potter:na, Sagan om ringen triologin, Home.
Bok: Någon annanstans, Harry Potter:na, The host, Allt jag säger är sant, Eragon,
Sport: Saknar ridningen, och dansen. Annars gillar jag inte sport. Jag vill lyfta vikter eller springa.
Årstid: Underbar underbara sommar
Veckodag: Friday I'm in love
Glassmak: Gillar inte glass men det funkar med en god vanilj eller något riktigt lyxigt som t.ex Ben and Jerry's. Annars så finns det inget godare än äkta Gelato!
Tid på dygnet: På natten då alla andra sover.
 
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Mentalt utmattad
Smak: Ska snart käka ett päron.
Kläder: Byter alltid om när jag kommer hem från skolan heheh, nu har jag mysbyxor, ett linne och en hood.
Bakgrund: Lite allt-möjligt-musik.
Nagellack: Mina naglar är nakna idag.
Tid: tjugofem över åtta. Kvällsångest √
Omgivning: Stökigt rum med utsikt över en fabrik i lilla Ö-vik.
Irritationsobjekt: Att jag måste upp imorgon och gå till skolan.
 
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Jo det har nog hänt.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: I badkaret?
Varit med på TV: Nej tror inte det.
Kysst någon du inte känner: Nej.
 
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: ?
Du tycker om: Alla i min familj, (okej det är typ sju personer men det struntar vi i.)
Du inte gillar: Personen som har bestämt att man inte får skolskjuts/ersättning om man bor där jag bor. Får ju betala skjortan varje månad för att ta sig till/hem från school! Den där personen som bestämmer skolmaten och du som envisas med att glatt hälsa då jag är på mitt suraste varför-måste-jag-dela-ut-reklam-humör och har en hörlur i örat så jag kan inte mer än nicka och försöka le.
 
2 VAL
Kaffe eller te: Hatar kaffe. Urk.
Vår eller höst: På våren då man blir fylld av underbara vårkänslor, hösten då man fortfarande har kvar sommarorken och är sjukt glad över att få gå i skolan.
 
1 ÖNSKAN:
att sommaren skulle vara här nu, att jag inte hade prov imorgon, att jag inte snart behöver gå och lägga mig.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela