Det står stilla

Oj oj så tomt det blir här på bloggen ibland, bilder blir lidande då min hårddisk inte funkar och jag är så besviken över det att jag inte har inspiration till något egentligen. Snart ska min kamera dessutom in och förhoppningsvis (!) fixas. På senare tid har skärpan blivit helknäpp! När man kör manuellt hakar den i hela tiden och har sig. Tråkigt om jag inte får det fixat alltså. Dags för ny kamera? Jotack.
Skolan gör mig helt utmattad, ibland går det en vecka då vi inte har någon läxa alls (grymt skönt) sedan kommer det en vecka då bam, och så har vi läxa i vartende jäkla ämne. Men nu är våren påväg så det är bara att rycka upp sig! Inte länge kvar :D
Inte lika jobbigt att kliva upp och pallra sig till skolan då man möts av det här då man drar upp rullgardinen.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela