Oj hej, jag har visst glömt bort det här stället.

Okej, nej jag har inte glömt bort bloggen alls, har medvetet valt att inte klicka in här. Anledningarna ska vi inte gå in på men tänkte ändå slänga in ett liiiiitet inlägg här, dock utan bild för kameran är nere och oj så lat jag är.
Anyhow, lov och jag borde kanske plugga lite men vill mest bara njuta av att inte behöva ockupera mina timmar med att sitta i skolan. Om 22 dagar greppar jag min resväska under ena armen och min familj (hos mamma) under andra och drar till Aiya Napa. Hoppas att oroligheterna inte kommer förstöra vår resa bara. Behöver lite sooooool. 61 dagar kvar av skolan (inte räknat bort helg+lovdagar) slutar.
Förövrigt kommer jag göra om mitt träningsupplägg helt, känns som om jag inte kommer någonstans. Ugh så jag har kollat upp nya övningar, ska testa och sedan sålla bort dem som jag inte kunde utföra (finns några övningar som min rygg och framförallt mina leder inte pallar)  och dem som jag fick dålig muskelkontakt i. Så ska köra på det hädanefter. Trevligt helg you all.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela