Idag är det Torsdag

Är det bara jag som börjar ana lite spindelväv i hörnen på bloggen här? Har fullt upp med livet så hinner/orkar inte uppa så mycket just nu. Idag så ösregnar det iallafall och jag har sovmorgon till tjugo i tio. Mysigt. Idag klockan sju sitter jag bänkad, för första gången i mitt liv, på plats och kollar ishockey. Jag gillar inte hockey alls men det är ju en grej att checka av på sin 'att göra i livet-lista' hehe. Även om det borde vara på någon stor match i USA eller så. Anyway, ska snart dra till bussen och åka till skolan, historia engelska och franska står på schemat idag. Plus en håltimme och lunch. På håltimmen tänkte jag och Fanny dra på stan och köpa Dr denim men igår när jag svängde förbi för att checka in om det fanns storlek blev jag mäkta besviken. Dom har inte svart! Ska fråga om dom kommer få in dom annars köper jag en annan färg, typ gråspräckliga..

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela