Jag är så trött att jag inte orkar med mitt liv typ

Okej överdriven rubrik I know men usch jag är så trött! Känns som jag har varit trött sen i våras och det vill bara inte släppa, koffein hjälper inte till att pigga upp mig och extra sömn räcker inte heller. Så. Himla. Trött. Bara. Men kämpade mig igenom idag (gick till halv fyra och Franska på 1 tim och 20 min där på slutet...) så då ska jag kämpa mig igenom imorrn också. Helgen går åt till matteplugg, svenskaplugg, reklambladning + utdelning, så mycket bättre på tv, franskaplugg och diverse annat plugg. Låter kul.

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-11-09 06:28:12

Det är så jobbigt när man känner så...

Svar: Nå fruktansvärt... dock ska jag köpa lite järntabletter, var nämligen på hälsosamtal med skolsköterskan idag och hon sa att jag kanske hade järnbrist. Förhoppningsvis är det så :)
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela