Ett träningsinlägg

Här kommer ett långt inlägg om mig och träning så ni som inte är intresserad av det kan ju klicka er vidare :)
 
Först och främst så är mitt liv inte idealt för träningen i och med att jag bor hos min pappa må-fre varannan vecka, därmed har jag ingen träninspartner eller träningsmaskin (vet att det inte behövs men har ingen motivation annars). Har ju i och för sig skyttis runt hörnet där man kan springa lite men det blir mörkt så snabbt nu att jag inte orkar dra mig iväg ensam.
Iallafall så har vi nyligen (några veckor sedan) köpt en träningsmaskin, butterfly, seated leg curl,cable uppe och cable nere. Än så länge har vi bara en bred barbell och en kort barbell men jag vill ha så man kan sätta runt fotleden och göra flera benövningar.
Har suttit några timmar vid internet och letat fram olika övningar vi kan göra med maskinen och gjort upp ett träningsprogram, jag och syster kör tis, tors och sön.
 
Vårat träningsprogram just nu:
Cabel Shrugs
Upright Cable Row
Butterflies
Seated leg curl/Single-Leg Leg Extension

Close-Grip Front Lat Pulldown
Straight-Arm Pulldown
Underhand Cable Pulldowns
Wide-Grip Lat Pulldown
Wide-Grip Pulldown Behind The Neck

Reverse Grip Triceps Pushdown
Triceps Pushdown
Standing Biceps Cable Curl
Reverse Cable Curl
Cable Wrist Curl
 
Köpte det här nyss, chokladsmak. Hoppas att det är gott (eller iallafall går att få i sig) :) Dalblads Whey class + är det iallafall. Ska tas efter varje träningstillfälle. Ska verkligen köra skithårt med träningen nu, vill blir stark och frisk!

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela