Dagens inköp

(Jag vet att det är himla tröttsamt med mitt (schletna) golv i bakgrunden...)
De här två tröjorna köpte jag idag, en långärmad mysig ombretröja och ett linne med underbar krage. Väldigt ombloggad så de flesta har nog sett den miljontals gånger vid det här laget haha. Köpte även nytt proteinpulver med chokladsmak, vi hade vanilj eller naturell innan och jag (helt allvarligt) kräktes nästan av den smaken. Köpte också världens finaste renhuvud-krok som jag ska sätta upp i mitt nya rum, ni får se då.

Kommentarer

Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Publicerad 2012-11-04 10:37:54

Snygga :) Jag tycker faktiskt det är snyggt med golvet i bakgrunden!

Svar: är det sant? Så bra då behöver jag inte känna att golvet förstör hela bilden haha :))
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela