Sikket fint väder vi fick då.

Det märks att vädret är fint i dag för cyberspace är ungefär lika dött som en stol. Vaknade ohyggligt tidigt då jag inte kunde somna igår, trots det var jag piggelin och for ut med reklamen tidigt. Laddade sedan upp med bikini, bok, musik och solstol.

Nu är jag en aningens bränd efter några timmar i solen men jag klagar inte alls :} Snart ska jag iväg och grilla med några vänner och just nu håller jag på att ladda in bilder från kameran till hårddisken. Skäms nästan när jag ser att det finns bilder där som har legat i nästan en månad nu.

Jag har iallafall material till några inlägg framöver.

Kommentarer

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-05-27 20:19:35

ooh de såg svinigt gott ut ;b

Du får inte bli för brun bara så du vet för jag är fortfarande likblek :'(

Postat av: Neha

Publicerad 2012-05-27 23:26:33

Mumms:D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela