Stelt leende punkt se

Jag har ingen fritid längre haha. Kommer hem och vet inte riktigt vad jag ska göra... typ. Veckan har gått skitsnabbt hittills och jag gissar att det kommer fortsätta så :} Inte mig emot dock, vill gärna ha helg. På lördag ska jag till optikern och skaffa linser! Dock kanske de inte har några som passar mig hemma så då kommer det ta någon vecka eftersom de måste beställa.

Borde egentligen städa rummet och göra läxan men kände att jag behövde kolla datorn lite. Mina högtalare har gått sönder förresten, typiskt. Vet inte om vi har några andra kvar, har för mig att vi slängde en massa högtalare av nån anledningen.

Världens stelaste bild haha, kolla bara in mina läppar liksom. Så här ser ju inte jag ut, men men.

Kommentarer

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-03-21 19:22:42

Finis :*

Postat av: andrea

Publicerad 2012-03-21 22:46:33

söt ju

Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Publicerad 2012-03-23 21:30:23

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare!

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/dagens-blogg-23-mars-2012.html#comment (direkt länk)

Lycka till! :)



Annars hur har din dag varit? :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela