Lycklig idag

Precis som rubriken påpekar ligger mitt humör på topp! Solen lyste ute igår och jag blev blöt om fötterna påväg hem. Så underbart :} Vill bara ha undan alla snö så snabbt som möjligt. Idag lyser solen också och jag är ledig!

Vaknade vid nio av att min dörr gled upp haha. Läskigt värre :} Något spöke som ville väcka mig? Nere höll syskonen på stöka för att ta sig iväg till dagis så jag blev klarvaken snabbt. Ganska skönt att vakna tidigt fast man är ledig. Har suttit vid datorn i ca en timme och ska snart ner och käka frukost. Efter det blir det dusch, lite snabb städning i mitt rum och sedan möter jag upp Fanny och drar in till stan. Där träffar vi några andra och sen ser vi vad vi hittar på! :D Det är iallafall en alldeles för fin dag för att sitta inne, trots att det blåser så rutorna skallrar.
Senare ikväll ska jag vara barnvakt till mina syskon så det blir mysigt.

Bild från när pappa och jag var ute på en liten fotopromenad förra helgen :}

Kommentarer

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2012-03-17 17:18:13

Fin bild!

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-02 10:08:55

vilken jättefin bild :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela