4 dagar och tolv timmar sedan sist

Jag har haft fullt upp den senaste tiden. Minuterna har sprungit iväg snabbare än snabbast och jag har varit aptrött hela veckan. Har mest gått i skolan, kommit hem och försökt göra läxan, käka middag och sedan har jag halvdäckat i soffan framför en tekopp. Har iofs träffat pojkvännen lite också.

Igår hade jag världens mysigaste kväll med syster, mamma och extrapappa. Vi for iväg och bowlade (har kastat ett sådantdär klot cirkus 1 gång tidigare, då var jag 8 tror jag) och hade mysigt, sedan for vi och käkade hamburgare! Massor med godis på det och så en hyrd film. Det var väldigt kul, inte så ofta man får göra någonting bara 'vi' eftersom vi har småpojkar också.

Idag ska jag dela ut reklamen, skönt att jag delade ut lite igår och syrran ska hjälpa mig idag :}, och sedan har jag dagen oplanerad förutom en dusch. Tänkte att jag skulle sätta mig ute och njuta av solen men det verkar som det har molnat lite ute nu.

En väldigt rosa bild på vattendroppar för stå som bild till inlägget idag :}

Kommentarer

Postat av: Bojan

Publicerad 2012-03-21 15:08:43

sv:Kul att du är med! Stort lycka till! :)



Om ca en vecka! :)



Vilken fin blogg du har!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela