2012 03 28

Idag har jag varit glad och arg, ledsen och lycklig. Allt på samma gång :} Knasig dag idag. Vi hade spexfoto tidigare idag också, går ju ut nian snart! Lycka lycka lycka. Sedan vidare till gymmet efter skolan, sitter allvarligt och funderar på om jag kommer kunna röra mig imorrn!

Är allmänt stressad, känns som om jag har hundra saker to do men det är faktiskt inte så mycket. Nästa vecka ska vi filma endast och på den fredagen är vi lediga, så det blir en lugn vecka. Fastän jag inte alls känner för att göra film, skulle hellre vilja kötta ihäl på skolan så vi får lite dötid de sista veckorna innan sommarlovet istället, och så kanske man kan få en chans att förbättra sina betyg där på slutet. Vill bara avsluta allt nu. Klart, slut och så drar vi ett sträck över det och börjar på något nytt till hösten.

Kommentarer

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Publicerad 2012-03-30 17:00:37

Hejsan! Vill du också få flera läsare?

- KLICKA HÄR: http://mohammedis.se/2012/march/jag-tipsar-mera-lasare.html#comment

TREVLIG HELG PÅ DIG, KRAM!

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-03-31 08:52:05

fiin blogg :)

Postat av: minaaa - photography

Publicerad 2012-03-31 09:03:47

jättefin blogg! :D

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Publicerad 2012-03-31 09:19:40

Godmorgon!! ;)))

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela