2012 03 05

Sportlov! Underbart :} Dessutom fyller lillebror år idag, vi hade gäster hemma hos oss igår och så. Idag ska jag iallafall till Tess med Fanny och typ se på film eller hur det nu var.

Startade dagen med lite frukost och gjorde sen några träningsövningar på youtube! Som vanligt kollade jag på Blogilates videos, hon är så himla bra. Precis när man känner att nä nu lägger jag mig ner och dör säger hon något riktigt peppande och man fortsätter ändå. Efteråt lyfte jag lite hantlar, har bestämt att jag ska skaffa lite armmuskler. Är trött på mina fettklumpar till överarmar haha :}

På tal om hantlar, en är borta och alla vikter som man kan sätta på har också försvunnit. Har därför bara tre stycken 0.55 kg att sätta fast på hanteln. Aja, får lyfta lite extra många gånger i stället.

Sitter och funderar på ifall jag vågar min iväg till gymmet någon dag i veckan, min workoout buddy är ju i USA just nu så får gå ensam :(

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2012-03-05 16:24:53

hahhaha men du klarar att gå dit själv, de är rätt så nice endå :) själv ska jag snart gå ner till poolen och jobba på brännan ;)

Postat av: Tess

Publicerad 2012-03-08 14:06:56

Hej! jag har utmanat dig på min blogg!



http://klewe.blogg.se/2012/march/utmaning.html#comment

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela