"Varje generation skrattar åt gamla moden, men följer rättroget de nya."

Idag har jag kommit fram till massor av saker, och har tagit ett steg i rätt riktning tror jag. Hade extradistrikt idag och spenderade därför mestadels av dagen på moppen, hade alltså massor med tanketid att slå ihjäl så jag funderade och funderade. Har dock valkar på händerna som man får av att lyfta vikter, fast från att köra mopeden haha. Ont gör det också...
Min nya kärlek, trianglar, på halsband. Nyligen köpt på Glitter, och linne från HM.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-27 21:09:31

Snyggt!

Postat av: CJ

Publicerad 2012-09-20 12:13:41

Snyggt halsband!

Svar: Tack, visst är det snyggt? :) väldigt 'enkelt' men det gör stor skillnad, jag älskar den.
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela