“...five minutes from now, when everything else had dropped away and I realized the full impact of what I’d done, I’d feel my heart breaking.”

Läste för en liten stund sedan ut Crescendo, andra delen i en bokserie av Becca Fitzpatrick och jag är väldigt säker på att det kommer en trea också. Cliffhanger på slutet haha... Gillade den väldigt mycket iallafall :} Annars så skulle jag ha tagit tag i lite läxa nu i helgen men självklart så har jag skjutit upp det också och nu är det försent. När ska jag någonsin lära mig? Det går nog inte. Nu ska jag skriva, all inspiration håller på kväva mig.



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-25 21:10:46

Fin blog :) Besök gärna min blogg eller följ den via http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow , bloggar om livet som tvåbarnsmamma, hur det är att ta sig tillbaks till livet efter att ha förlorat sin lillasyster, mode och fotografering. Kram!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela