Studiedag

Som rubriken indikerar så hade vi studiedag idag, alltså en fyradagars helg :} Uppskattas mer än det borde haha. Så less nu..
Iallafall så ville mamma in till stan så hon, jag och syster for in. Syrran handlade ett par byxor (som jag också kunde ha hehe) och jag köpte lite småsaker också.


Dog lite lätt när jag såg denna. Synd att man ser mycket fulare ut i verkligheten än i huvudet. Aja den blev min ändå. Cool rygg också, kommer dock kanske behöva sy in biten som går längs med ryggraden.




Diamond Strenght, hade ett innan men den tog slut nyligen (plus att den var gammal så det blev bara ett kladd när man försökte måla på) och jag tycker faktiskt att det funkar ganska bra! Så ett nytt blev det :} Min gamla hade ett annat utseende (på korken) men jag antar att det är precis samma.

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2012-02-20 21:58:48

asdfghjkl dem där saken va snygg

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela