Lista från Bokkei


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sen var jag fem år, på väg mot sex, och jag gick på dagis och lekte med min lillasyster som inte ens var två år då. Träffade pappa lite oftare och jag brukade leka i gigantiska snöhögar som man hade skottat upp vid förråden.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag har faktiskt ingen aning. Minns knappt övergången mellan vinter och vår förra året. Jag slet väl som alltid i skolan och försökte spendera så mycket tid jag kunde med min pojkvän på så kort tid som möjligt haha. Hur det nu går ihop, försökte iallafall att sätta mig ner och göra läxorna.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Popcorn, jag älskar popcorn! Sedan så gillar jag mörkchoklad, marabou mjölkchoklad, surisar och lite annat smått och gott.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, eeh. Mina snyft sånger kan jag oftast hela texten till. Destruktiv blues - Melissa Horn. Bang, bang-my baby shot me down - Nancy Sinatra (från Killbill) Skinny love - Birdy. Samson - Regina Spektor

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Först av allt skulle jag ha en lång shoppingdag sedan skulle jag unna mig en ny och dyr kamera med massa objektiv, sätta in pengarna på ett konto och sedan sätta mig ner och ha en allvarlig diskussion med mig själv om vad jag skulle göra av resten.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Går inte och lägger mig fast jag är trött, äter konstant på något, låter gärna mitt rum bli ohyggligt stökigt, är virrig och glömmer självklart bort kalendern när det är något viktigt jag måste skriva in, gör nästan aldrig läxor i tid så det blir i sista minuten, spenderar pengarna på subway...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Fotografera, skriva, umgås, äta (!) och träna

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Man ska aldrig säga aldrig haha.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min dator, min kamera, min mobil och sen så har jag inga flera leksaker.

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Alla som vill! :}

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-04 18:14:54

Underbar blogg! :)



Gillar du min outfit idag? :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela