Lite tankar och sånt

(Tidssinställt, förhoppningsvis ligger jag och sover nu...)
 
Julhelgen har varit helt perfekt, fick helt underbara saker. Bla en liten fotostudio och grejer som är skitbra! Sedan har vi ju lilla valpen Elvis som har fått flytta in hos oss, det har gått riktigt bra. Han har sovit galet mycket, en riktigt mystoffel verkar han vara. Så söt att jag smälter lite :) Han är en blandning mellan Yorkshire terrier, Lhasa apso och Papillon.
Idag har vi möblerat runt lite på mitt rum, nu är det bara golv, väggar, tak, inredning och hyllor/tavlor upp haha.............
Just nu sitter jag och redigerar bilder, kollar sociala medier och har Raise your voice på i bakgrunden. Skitfilm egentligen men den kan vara mysig. Klockan är 01:18.
 
Min julhelg började på Söndagen då jag firade lilla julafton med pappa och lite av släkten på den sidan. På måndagen firade jag hos mamma med släkt på den sidan. Måste ha varit jättesnäll i år för jag har bara fått superfina julklappar.
Nej nu är det godnatt. Ska försöka få till bra bilder på Elvis imorrn, så svårt i mörkret...

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela