2012

Det här året var mina mål (kort):
·Vara en bättre flickvän
·Umgås mera med mina kompisar
·Läsa mera böcker
·Fortsätta med dela ut reklam-jobbet och sluta slösa pengar på onödiga saker
·Avsätta mera tid till skolan
 
And how did I do:
·Vi gjorde slut några månader senare så haha...
·De jag umgicks med då och jag gick åt olika vägar då vi började gymnasiet så med dem har jag inte umgåtts så mycket med. (Vi ska fira nyår tillsammans imorrn så det blir jättekul!)
·Hade 50 böcker som mål (typ fyra böcker i månaden...) men det blev 'bara' 25 böcker som jag är jättenöjd över :)
·Lyckades ganska bra på den här punkten, fortsatte slita med jobbet och har bivit bättre på vad jag köper.
·Host host... här kunde jag ha varit bättre.
 
Det här året har varit sååååååååååå långt! Känns som tiden har stått still. Skitglad dock att det snart är 2013 :)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-12-30 21:14:41

Ska ni fira nyår utan att snacka med mig? jag trodde jag var med er på sånt här :/

Svar: Alltså fråga inte mig för jag har ingen koll på det här
Josephine Norlander

Postat av: Therese

Publicerad 2012-12-31 23:19:20

okej.. tycker det har hänt mycke bara. Trodde lixom att ni ville ha mig med?

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela