Onsdagen den femtonde Augusti

 
Jag och syster tog oss ut på en intervall jogging, vi sprang en bit och gick en bit. Och klockan är inte så mycket än, hur skönt som helst! Nu ska jag slänga i mig lite frukost, finncrisp med ost, och sen ska jag städa upp på mitt rum för det ser hemskt ut här.
På bilden ovan ser ni en detaljbild på mina joggingpants. Dem har gömd snörning, ficka bak där man kan lägga mobil/nycklar osv. och dragkedjor över vaderna. Allt jag vill ha i ett par träningsbrallor. :)
När mamma kommer hem från jobbet, vid tolv, så ska vi fara på affären och handla. Jag och syrran ska nämligen laga maten idag och jag har bestämt kyckling och kokosmjölk åtminstone haha. Ska leta upp något recept vi kan följa. Efter det ska mamma plocka min ögonbryn, har sparat ut dem hela sommarn i och med att jag plockade sönder formen förra året. Så nu startar vi om på nytt! :D

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela