Mina hårvårdsfavoriter

Balsamet ni ser till höger köpte vi för några år sedan då vi sålde shampoo+balsam i klassen. Vi köpte två paket och jag använde inte balsam på den tiden så shampoot har tagit slut för länge sedan. Det var det bästa shampoot jag någonsin testat. Nu hittade jag den här och i och med att shampoot var helt underbart testade jag den här.
Lukten är underbar, luktar lite som sura colaflaskor, håret blir über lent med en liiiten klick. Helt underbart alltså. Därför har jag letat och letat efter märket på internet men det verkar inte finnas längre. Om nån vet NÅTT om vars man kan tänkas köpa produkten snälla skriv en kommentar.
 
Dock har jag hittat ett riktigt bra substitut till shampoot. Den här från Aussie funkar skitbra och man kan känna hur rent håret blir (då det blir alldeles strävt ungefär) den luktar helt okej och funkar som sagt skitbra. Volume shampoo vet jag inte riktigt för på mitt hår funkar det inte men det kan ju funka på andra hårtyper. Dessutom mycket billigare än det till höger var. (om jag minns korrekt)
 
Rekommenderar båda produkterna! Till och med min mamma (som tvättar håret typ varje dag och är superkräsen) testade shampoot och blev helt galen. Hon har köpt dyrt frisörschampoo hur länge som helst men nu delar jag och hon på denna och vi ska köpa en ny snart, för den håller på att ta slut :)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela