Lista

Lista lånad härifrån
 
Vad gjorde du kl 08 i morse? Då sov jag, kliver alltid upp 08.15
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kom precis hem efter en dag på stan med Fanny
Vad har du druckit idag? Ett glas mjölk och sedan coca cola till lunchen
Vad var det senaste du åt? En ceasar-sallad på Waynes Coffe. Skitgott var det
Vad var det senaste du köpte? Dagens köp blev en vinröd/plommon hood från Gina Tricot
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vår ytterdörr är vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det är molnigt och det kom en skur alldeles nyss men det är ganska varmt i luften
Godaste glassmaken? Vanilj 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, absolut
Sover du tungt? Vet helt ärligt inte, en normalsovare kanske? Haha
Drömmer du mardrömmar? Det har hänt mer och mer under sommaren, så ja
Trivs du med ditt jobb/plugg? Jobbar med att dela ut reklam, jag trivs men det är inte kul. Börjar plugga på gymnasiet till hösten, spännande.
Favoritklädsel? Vet ej, men har nästan alltid tighta jeans som gärna får vara svarta. och från Dr Denim
Vad ser du om du tittar till höger? Mig i min spegelbild
Vad gör dig glad? Mina bröder, fina slut på tecknade disney-filmer, vänner, shopping
Vad ska du göra härnäst? Fixa alla bilder+inlägg jag har tänkt göra i en halv evighet nu men som inte blivit av
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt, men när jag var och spelade golf med Fanny för några veckor sedan så hade jag klubban åt andra hållet. Det var lite kul :D
Humör just nu? Mitt humör är toppen idag, jag och Fanny hade trevligt på stan och jag hittade en hood som passade och lite så
Favoritgodis? Just nu är jag inte inne så mycket i godis. Sedan jag började tänka över mitt matintag och slutade med choklad och började istället med mörk choklad som är lite bättre (kommer aldrig kunna sluta HELT med gottis) så gillar jag inte choklad längre. Bara mörk choklad, men annars så gillar jag småsura godisar
Kläder just nu? Mjukisbyxor och en tischa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur många kuddar sover du med? Tre kuddar hemma hos mamma och tre hos pappa haha. Dock ska vi snart till Ikea så då blir det någon/några fler till mamma.
Spelar du något instrument? Jag har spelat piano när jag var yngre men pianot jag hade då fick inte plats i vårt nya hus så jag var tvungen att sluta, men i sommar fick jag köpa en keyboard som jag plinkar på emellanåt, sedan spelar jag gitarr och har spelat blockflöjt i skolan
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska till hundra procent
Vad är viktigast för dig? Min familj och mitt hem
Är du kittlig? Nå fruktansvärt, kan till och med kittla mig själv
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Spindlar och harskrankar. Men insekter i allmänhet är äckligt
Stökigt eller välstädat? Väldstädat i allt utom mitt rum haha. Nej jag är väldigt pedant och mitt inre blir i uppror och jag hamnar i obalans om det är stökigt runt omkring mig
Vad längtar du mest efter just nu? Att börja skolan faktiskt.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela