Idag är det Tisdag

Jag har haft en ganska dålig dag idag men det blev så mycket bättre när Fanny bestämde sig för att byta till min klass! Åh så lycklig jag blev :)
 
Vill verkligen att min piercing ska läka nu men läketiden är ju typ sex månader haha. Det har gått superbra tills imorse då det var en massa blod då jag rengjorde men det är lugnt. Är dock less på att råka komma åt då jag glömmer bort den hela tiden.. stört haha.
Hade första psykologi lektionen idag och märkte att jag har valt helt rätt val av linje :) Imorrn ska jag och Fanny gå till syo:n och fixa så hon kan byta klass. Efter skolan ska vi dra ner på stan och shoppa loss.
 
NU BLIR DET SVENSKA HOLLYWOODFRUAR YAY

Kommentarer

Postat av: sofiaa wikman

Publicerad 2012-08-22 18:17:06

åh hoppas ni fåre bra :))

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela