Done and done


Ja jag vet att mina öron är ludna, hela jag är ganska luden ser jag nu haha. Plus att jag har lite läskiga blodådrer i örat men det var inte det jag tänkte visa utan min traguspiercing. Tog den på Shanti i Sundsvall, kan verkligen rekommendera dem :)
Gjorde inte lika ont som jag trodde att det skulle göra, det sved och stack till med nålen men det brände till lite mera när han skulle sätta på ringen men annars gick det jättebra.
Om sex månader (då ska de ha läkt helt) ska jag sätta dit en stav istället, tycker det är mycket snyggare, men det ska tydligen läka mycket bättre med en ring så vi körde på ring.
Iiiih är så nöjd!

Kommentarer

Postat av: emmawagenius

Publicerad 2012-08-19 01:03:18

sv: Hehe ja sorry, blev lite fel. Så typiskt mig, hihi.
kram

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-08-19 10:17:30

Fy helvete vad snyggt!!
avis :(((

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-08-19 10:17:31

Fy helvete vad snyggt!!
avis :(((

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-20 15:39:11

Åhh fasen vad snyggt det var med en ring där, själv har jag bara en vanlig stav, men jag ska nog fixa ring istället :D

Svar: Och jag som ska köpa en stav sedan hahah, fast man kan ju variera sig :)
Josephine Norlander

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-20 16:06:27

Haha jaaa men precis det kan ju vara nice, man är oftast aldrig nöjd med det man har ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-22 09:12:16

wow vad snyggt!

Svar: Tack!
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela