"A long time ago we used to be friends, but I haven't thought of you lately at all"

New things. Mina älskade byxor från Dr Denim jeansmaker. Plus lite annat, inget speciellt liksom men en av tröjorna kostade femtio spänn så jag bara slängde med den ändå.
 
Imorgon börjar jag gymnasiet, jag tror inte jag känner någon i min nya klass utom en person. Dock tror jag att hon känner massor så jag är lite rädd att hamna utanför. Förhoppningsvis så går allt bra och jag kan lugnt tänka att haha du som oroade dig igår kväll, tönt!

Kommentarer

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-08-19 20:41:34

Du överlever :D ja mena jag stampade rakt i en helt ny skola du kan ju alltid springa till nån annan på nola ifall det skulle krisa sig ;) eller kan du bara ringa mig så kan vi lådsas ha ett mkt seriöst och viktigt samtal haha!

Svar: Haha jo så är det ju ^^ det låter bra det sofia ;)<3
Josephine Norlander

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-08-19 21:16:54

Nice plagg :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela