It's Thursday today, just in case you didn't know

Har spenderat min eftermiddag med en exceptionellt bra bok, två koppar thé och en bit kladdkaka. Mamma har köpt en sådan där Iphone 3 också, så jag fick ta hennes (vi har likadana mobiler, hon en blå och jag en rosa) och damn vilken skillnad! Hennes är typ splitterny och alldeles "stel" jämfört med min. Men jag är glad över att jag får ta den, mina knappar har börjat strejka. Kameran ville inte sammarbeta med mig i dag så ni får lite halvkassa bilder :}





Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-07 15:55:15

Kladdkaka och bra bok, vilken kombo :)

Postat av: Ellinore Jonsson

Publicerad 2011-10-09 14:41:34

kladdkaka och te..hade passat bra denna söndag

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela