En söndagslista.

Tog listan härifrån: http://dirtyglam.webblogg.se/

Vad gör du just nu?

Just nu så har jag precis bladat klart reklamen och ska kolla lite bloggar, sen ska jag städa undan från mitt rum och dammsuga.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag har börjat gymnasiet och förhoppninsvis kommit in på det jag vill, håller tummarna för att jag och min pojkvän fortfarande är tillsammans.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Det finns så mycket jag ångrar. Allt ifrån skinka eller salami till stora val som gått helt fel. Men hur som helst så har jag kommit hit även om jag har gjort fel och det är jag nöjd med.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag som är så dålig på att shoppa kommer nog klä mig i samma gamla trasor. Hittar inget jag gillar i butik (men massor på nätet) så vi får se.

Vilka 3 saker är du beroende av?
Coca-cola. The O.C. Läsa bloggar.

Har du någon dold talang?
Ingen jag vet av.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen så var jag med min pojkvän och nästa helg blir nog likadan haha...

Vad har du på dig just nu?
Ett par jeans, ett svart linne och en skjorta.

Bästa skönhetsknep?
Pga. min hud så har jag inga bra hudknep men det första jag tittar på när jag ser en människa är ögonbrynen, det gör så mycket för ansiktet med snygga bryn.

Vilka är dina dagens planer?
Städa och fixa tills senare då det blir filmkväll med familjen. Vi ska se på lejonkungen och äta dipp och grönsaker.

Vad äter du helst inte?
Sill och surströmming.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Cjs
Thingsyouremember
Wolfhound

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej, jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 10 månader.

Bästa staden/landet du besökt
Har bara besökt Italien än så länge och det var fantastiskt mysigt där. (Sardinien) Men när vi svängde förbi Uppsala påväg hem från Stockholm i sommras för lunch så tyckte vi alla att det var väldigt mysigt där.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen haha :}

Tror du på gud?
Jag tror inte på gud.

Vad är din största rädsla?
Jag vet inte, det är svårt att veta. Men att bli lämnad helt ensam skulle vara väldigt jobbigt för mig.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Cigaretter.

Vilka är dina favorit namn?
Ingen aning!

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag vill bo i en lägenhet i stan tillsammans med någon fin kille :}

Kommentarer

Postat av: Sofiaaa

Publicerad 2011-10-23 12:33:48

jag kan vara din fina kille om du betalar hyran :$

(helst i hamnen duvet dom as fina husen där, högst upp?)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela