Begraver näsan i läxböckerna ikväll...

Vi får se hur det går egentligen, finns så mycket distraktioner! Vill sitta vid datorn, läsa på Sputnikälskling, (lånaden den från biblioteket och har nyss börjat, den verkar bra!) städa mitt rum, städa ur min soon to be-garderob och städa ur den gamla, locka håret, träffa min pojkvän, skype:a lite med polarna, spela något roligt på datorn, se på filmer, (har massor på datorn som jag inte sett) se på serier, fotografera, redigera, se på lite tv och bara slappa.

Bara lite smått av det jag hellre skulle vilja göra än läxorna. Har dessutom planerat att jobba lite extra i matten och engelskan. Dock är det svenskan som jag måste lära mig utantill idag, har nämligen muntlig redovisning imorrn. (Kan någon snälla döda alla muntliga redovisningar?! Hur jag än gör kan jag inte lära mig det utantill..)

Kommentarer

Postat av: ERIKA EDORSSON

Publicerad 2011-10-05 22:42:32

Vilka fina bilder du tar! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela