I love it!

Breaking Dawn igår var FANTASTISK! Helt otroligt vad glatt överraskad jag blev :} De flesta tyckte att det gick lite segt i början och att det inte var förrän i slutet som det hände saker, jag håller inte helt med. Inser nu att jag gillar filmer som handlar om vardagliga saker, där det inte händer så mycket liksom :} Samma sak med böcker, älskar att läsa om helt vardagliga saker. Man får mycket med tid till att tänka på saker och ting när man bladar reklamen haha.

Ska snart iväg till pappa iallafall, men innan dess planerar mamma och jag att skynda oss iväg till Strömsknallen och kolla på skor. Håll tummarna att jag hittar ett par! :}

Kommentarer

Postat av: Originalet

Publicerad 2011-11-21 07:50:40

Svar:

Haha, men va? Verkligen inte! Om det hade hänt mer hade det bara blivit överdrivet och jobbigt. Den var helt perfekt!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela