“In love, it is better to know and be disappointed, than to not know and always wonder.”

Less på livet. Det är jag just nu. Skolan känns som ett slöseri med tid och jag skäms över hur jag ser ut just nu, torr som fnöske (vilket fult uttryck förresten) och knallröd runt ögonen. Skulle ju klippa och färga håret igår men fick avboka för jag hade fått infektion i läppen och det känns bara så tråkigt. Såg ju fram emot att bli fin i håret!

Som tur är verkar infektionen gå över snabbt så jag kan visa mig utomhus iallafall. Nästan alla lösa skinbitar har lossnat från läpparna så man faktiskt kan se mina riktiga läppar och svullnade har gått ner :) Man ska fokusera på det positiva ♥

Tur att jag har en fin person som piggar upp mig när jag är nere


Bara för att du är lik den bruna hunden och försöker 'äta' upp mig lite nu och då haha ♥
(bild från we♥it)

Kommentarer

Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Publicerad 2011-05-12 17:12:21

Sv; Tusen tusen tack! :D

Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Publicerad 2011-05-12 20:40:43

svar: åh vilken tur då! då är det iallafall några som faktiskt läser och uppskattar det jag skriver :) tack fina du!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-14 13:45:44

Söt bild!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela