Spindelfobi?

Vaknade med svullet öga idag! :( Ska skriva upp allt jag åt igår och göra så alla andra gånger jag sväller upp. (Har lätt panik för jag har kommit på att jag har ätit choklad och druckigt cola förra gången jag fick såhär också!)

När jag gick och kollade i spegeln imorse så såg jag något litet och svart rusa nerför väggen en bit bort. Spindel såklart. Jag har ju spindel-fobi och jag kan börja grina av skräck om jag ser en spindel. Haha tönt jag är, men iallafall så petade jag fram den med en tidning och ställde ett glas över den så den inte skulle rymma. Så får Markus komma och döda den när han kommer hem.
Efteråt kom jag på att jag inte hade blivit rädd för den alls! JAG ÄR BOTAD! Sen när jag skulle gå och kolla i spegeln några minuter senare hade jag helt glömt bort att glaset var där på golvet så jag snubblade över den och spindeln sprang för livet men jag fångade in den igen. Tänk om jag inte är rädd för spindlar längre :) fast det är ju bara början av sommaren men ändå! L Y C K A

Tess undrade om jag ville fara på stan och det vill jag ju såklart men mitt öga vill jag inte visa så fick skippa det.. Det känns som man kommer sitta och uggla hela sommaren ju! Nej, måste se till att ha lite roligt nu ju.

Till helgen så far jag till pappa och så firar vi min födelsedag då. Det kommer bli kul :) På midsommar så far vi till Skule/rövarbyn och sen på Söndag så fyller jag år.

Förresten så gjorde vi (nästan) klart toaletten uppe igår! Yes vad fint det blev, känns mycket större och mycket finare där nu. Vi hade grön gammal tapet innan så det var inte så fräscht att vara där. Nu har vi målat vitt och satt upp en liten hylla och hängt upp saker som man kan ha tandborsten och tandkrämen i, jättesmart :)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela