MOPED ♥

F*n vad skönt att kunna åka iväg utan att behöva be om skjuts eller behöva cykla! Dom hämtade upp mig hos bf och jag var sur hela vägen hem för att jag var tvungen att åka ifrån honom så jag såg inte ens att mopeden stod på gården först haha ^^
Fick testa köra den en sväng och sedan körde jag hem till mormor och morfar (med mamma och lillasyster i bilen bakom) och fikade lite snabbt och visade upp den.

Annars så var vi och tältade i Lördags, det mesta gick inte som vi tänkt men äh det funka ändå tillslut. Men glömde faktiskt en oanvänd engångsgrill där och det var lite synd. Jag badade tre gånger i Lördags och en morgonsimtur vid sju imorse för de flesta sov fortfarande då. Vattnet var jättevarmt och stället var riktigt mysigt :}

Nu ska jag sova så bilder och sånt får jag lägga upp imorrn.

Kommentarer

Postat av: Rebecca Jansson'

Publicerad 2011-07-11 00:26:23

Fin bild :)

Postat av: Rebecca Jansson'

Publicerad 2011-07-11 12:13:50

Sv' Tack själv :)

Postat av: Sofiaaa

Publicerad 2011-07-13 22:30:57

Jag har din engångsgrill hemma :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela