Dag 2 - Om min familj

Jag har nog världens bästa familj. Jag bor på två ställen eftersom mina föräldrar är skilda och hos mamma har jag tre syskon. En lillasyster och två småbröder. Dom är 11, 5 och 2 och det är alltså fullt upp här hemma hela tiden. (och mamma klagar på att jag sitter uppe på mitt rum hela tiden och inte är nere med dom)
Men varannan helg så åker jag hem till Pappa och har det lugnt och tyst i två-tre dagar. Hos pappa bor vi i en lägenhet några minuter från stan och hos mamma bor vi i ett hus en längre bit från stan.

Finns inte så mycket mer att berätta om dem annat än att jag har både extra-mamma och extra-pappa :)

Kommentarer

Postat av: hanna törnqvist'

Publicerad 2011-07-12 17:51:30

super fin blogg ! kram :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela